Insignija OPC sa 6-to stepenim automatskim menjacem
Opelov model sa samog vrha ponude, Insignia OPC snage 239 kW/325 KS,
sada je dostupan sa 6-stepenim automatskim menjačem. Ovaj model visokih
performansi sa pogonom na sva četiri točka nudi uzbudljivu voznu
dinamiku i upravljanje prema najvišim standardima.
Prilagodljiva
jedinica nadzora prenosa spojena je sa mehatroničkim podvozjem FlexRide
koji prilagođava amortizaciju i ostale funkcije vozačevim
preferencijama. Vozači modela OPC mogu birati između standardnog načina
rada, koji daje univerzalne performanse idealne za svakodnevnu vožnju,
ili posebnog načina Sport kod kojeg je vešanje kruće, a zanošenje se
smanjuje radi veće agilnosti. Kada je pak odabran način rada OPC,
upravljanje postaje direktnije, gas je responzivniji, a podvozje je
podešeno za visoke performanse. Kako bi se dobio dodatni sportski
osećaj, svi instrumenti osvetljeni su crveno.
Karakter novog OPC
automatskog menjača je, u načinima rada standard i Sport, podešen za još
dinamičniju vožnju koja pruža više užitka, a uz to se prilagođava
trenutnim uslovima na putu. OPC način rada još je agresivniji: tačke
prebacivanja u viši stepen su oko maksimalnog broja obrtaja tokom
snažnog ubrzavanja, a prebacivanje u niže stepene je vrlo dinamično
tokom naglog kočenja, na primer pri ulasku u krivinu.
Vozne
performanse, potrošnja i nivo emisije štetnih gasova novog prenosa
praktično su iste kao za ručni menjač. Različite verzije Insignije OPC
sa automatskim prenosom ubrzavaju od 0 do 100 km/h u rasponu od 6,3 do
6,6 sekundi za limuzine ili Sports Tourer, a najveća fabrički ograničena
brzina za sve varijante je 250 km/h. Potrošnja i emisija ugljendioksida
sa novom menjačkom kutijom iznosi 10,7 l/100 km i 251 g/km (notch i
hatchback) i 11 l/100 km i 259 g/km (Sports Tourer), kombinovano.
Fabričko ograničenje najveće brzine moguće je izbeći kupovinom paketa
OPC performance. Sa tim paketom kupac dobija i OPC trening.
Kao
što je slučaj sa svim ostalim OPC modelima, na stazi Nürburgring
Nordschleife sproveden je poseban detaljni test program od 10.000 km
kako bi se fino podesila nova varijanta prenosa. A 10.000
visokobrzinskih kilometara na Nordschleifeu znači 18 puta veće
opterećenje vozila: ti se kilometri prevode u čak 180.000 km vožnje u
normalnim uslovima i putevima.
„Naši kupci nam često govore da bi
voleli da imaju verziju sa automatskim prenosom“, kaže Michael F.
Meyer, direktor marketinga proizvoda Adam Opel. „Stoga smo odlučili
odgovoriti na taj zahtev i proširiti ponudu Insignije OPC.“
Odgovor
dobijen od medija i ljubitelja automobila je jednoglasno pozitivan. U
jesen 2010. Opel Insignia OPC Sports Tourer osvojla je drugu godinu za
redom titulu „Najbolji sportski automobil godine“ časopisa Auto Bild
SportsCars, sestrinskog magazina poznatog nemačkog Auto Bilda. Sports
Tourer dominirao je u kategoriji karavana, potisnuvši konkurenciju iz
drugih brendova na niža mesta.
Preuzeto sa autoblog-a
Pozdrav
21/07/2014, 19:04
I needed to thank you for this good read!! I certainly enjoyed every little bit of it. I've got you bookmarked to check out new stuff you post afaebdcadceaafae
13/08/2014, 09:48
Hey very nice blog!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I'll bookmark your website and take the feeds alsoI am happy to find a lot of useful info here in the post, we need work out more techniques in this regard, thanks for sharing. . . . . . gaafebgddfdkkggc